Elin

Hallå där, Elin Woxlin...
...som arrangerar Elin Woxlin-festivalen i Edsbyn på lördag

Hur kom du på den här idén?

- Nä, jag tänkte att det finns ju ett stort intresse för mig, och då vill man ju bjuda till.

Hur ser programmet ut?

- Nä jag vet inte, hela centrum spärras av. Det blir Elin Woxlin-symposium med en lång rad ledande forskare på området. Knallar förstås, med Elin Woxlin-merch. Sedan blir det konserter kvällen lång med Kent och andra favoritartister. Pizzeriorna serverar bara Elin Woxlin-pizza med extra börnäs.

När börjar det?

- Vadårå?

Jamen jag menar när ska vi komma?

- Vadå? Det är inte för allmänheten. Det är en privat grej för mig bara.
 
__________________________________________________________________________
 
(Ovan är ett exempel på konstiga mejl som kan dyka upp i min inbox på jobbet när en av mina kollegor jobbar. Vi kan kalla honom Fredrik. Ett annat exempel kommer att offentliggöras här på bloggen någon annan dag.)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress